Salarizare si Personal

Salarizare si Personal:

ADMINISTRARE DE PERSONAL

  • Gestionarea Registrului General de Evidenţă Salariaţilor în format electronic si transmiterea oricarei modificari catre Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Întocmirea şi gestionarea dosarelor de personal;
  • Suport privind intocmirea fişelor de post si a Regulamentului Intern – la solicitarea clientului;
  • Eliberare adeverinte pentru salariaţi;
  • Consultanţă cu privire la legislaţia muncii;
  • Reprezentarea clientului în relaţiile cu ITM, Casa de Sanatate, ANOFM, etc.
  • Asistenţă în procesul de recrutare al personalului din departamentul financiar-contabil precum şi formarea acestora;

 

SALARIZARE

  • Întocmirea statelor de plata pe baza pontajelor prezentate de catre beneficiar;
  • Calculul salariilor, a taxelor salariale de plată pe baza pontajelor/foilor colective de lucru;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiei privind obligaţiile de plată a contributiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa nominala a persoanelor asigurate – Declaratia 112;
  • Întocmirea declaraţiei informative privind impozitul retinut la sursă – Declaratia 205;
  • Analize/prognoze in legatura cu remunerarea personalului;
  • Furnizarea de informari legislative in domeniul salarizarii;
  • Asistenta în implementarea modificarilor legislative in domeniul salarizarii;

Pentru cotatie de pret

servicii contabilitate