– Experienta in contabilitate sau domeniu economic de minim 1 an (constituie avantaj);
– Cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglementarile in domeniu;
– Cunostinte privind contabilitatea intreprinderii;
– Bune abilitati utilizare Microsoft Office (Word, Excel).
– Atentie la detalii;
– Lucrul cu termene limita;
– Organizare, cu o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient;
– Capacitate de analiza si sinteza;
– Abilitati de prezentare, comunicare, coordonare, lucru in echipa;
– Cunoasterea softurilor de contabilitate Winmentor si Saga constituie un avantaj;
– Procesul de recrutare va consta intr-un mini test privind cunostintele de baza si interviu.
– Posibilitatea de a acumula o experienta solida in cadrul unei echipe de profesionisti;
– Pregatire profesionala continua prin instruire in cadrul firmei;
– Pachet salarial atractiv;
– Tichete de masa
– Contract de munca full-time/perioada nedeterminata.